16 July 2011

Salam Asia..

Konnichiwa!  

To my fellow followers,thnx a lot sbb sudi menjenguk blog aku nie..walaupun usang dan kurang isi,tapi masih laris…hehe,.mane taknye,,terkejut gak jumlah followers yg makin banyak…haha…

Ape citer semuanya?
wah…sedar tak sedar dah taon 2011 ,pffttt,,ape aset yg telah korang kumpul setakat ni? Mazda? Porshe?xpun kereta kuda kaki ke atas? Hee.. kalo aku maseh zero miro… hahaha… Kan setiap orang diberikan jalan yang berlainan.. itulah hidup name nya,,,kalo sume idop kita same,,xde life lah name nya kan..

Syukur pada Tuhan, sekarang aku mampu membuat Ayah dan ibu tercinta tersenyum girang dengan ape yang sedang aku capaikan..terima kasih mak atas segala  doa kamu!! Akan daku usahakan demi mengembirakan mu..


Untuk kesekian kalinya aku bakal menjalani ibadah puasa dan menyambut syawal di bumi asing,..bagaimanakah agak nya? Sebersih dan sesuci di Malaysiakah? Insyallah, akan di laksanakan sepenuhnya… bulan depan? Yess bulan 8 akan bermulanya puasa…kome pose yer..jgn idak..then aku bakal beraya di kedutaan Malaysia bersama dengan pnduduk malaysia yang berada kat sini…pagi syawal tanpa ciuman dari ibu ayah ;)
xpe…hati kering,,,Insyllh taun depan dapat beraya same2…


No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...