14 September 2009

Tag...Tag

Copied From Lullaby...

1. apa perasan sekarang
* nak abeskan blajo... bln 12 konvo lak..


2. saya nak makan
* da lame x makan sizzling kue teaw!


3. saya x suka
* pencurik..orang yang bangang...


4. impian saya
* Nak jumpe jin aladdin yg boleh bg sebanyak2 hajat..it's will come true =)


5. haiwan yg saya tidak suka
* ular..! ^.^


6. saya harapkan
* dia milik sayer =p


7. jika boleh diputarkan masa
* Tak mau laa putar2 balik masa... yang penting adalah masa depan..(setuju ngan aziera)


8. saya pada 10 thn akan datang
* emmm..ade kerjaya tetap..da kawen kott...


9. hp saya adalah
* nokia yang termurah..kih3


10. saya pernah bercinta sebanyak
* 2kali..huhu...so bad


11. saya suka pada
* lagu wali band "cari jodoh".... ^.^


12. kawan2 saya
* tahniah..anda insan beluntung...huhu


13. pernah dikhianati
* errmmm... xtau la...


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
* herrmmm.. bio die berubah...


15. senaraikan orang untuk di tag
* ritz
* khairul
*putra
*flo

1 comment:

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...