03 January 2010

Tahun Yang Sudah!

"kejap je rase"... aku percaya itulah kata2 yang sering terpacul kat mulut setiap orang yang sedar bhw diri mereka sudah melangkah ke tahun berikut nya iaitu tahun 2010.... mungkin 20009 meninggalkan banyak kenangan terindah..juga kenengan yang kita sendiri tak nak lalui ... tapi kita dah pun melalui nyer...kan??



2009 dah berlalu dengan hadirnya 2010... ingin aku berkongsi suka duka trilogi 20009 kat dairi kesayangan nie... tapi masa x mengizinkan...
aku tahu banyak suka duka 2009 dah berjaya aku terobosi dengan berkat dan restu Maha Ilahi.. well im done it...
huh... aku cuma mengharapkan kedatngan 2010 ini banyak memberikn kejayaan dan peristiwa manis... come 2010 to me...

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...