20 February 2011

Aku Masih Ada...

Salam.. hoora!!!

Hahahahaa..mesti terkejot ngan tajuk post aku kan? achummmm... adeii tahan je laa.. habuk banyak nau..lame x menyinggah..kalo yg pasan laa.. last date aku update bile ekk??? ,,,sape tau sile angkat tangan macam saye...shilake jer...

Manyak yang berlaku,,hemm sume ade memory tersendiri,,,yang mampu membuat aku senyum...berduka,,terkejut,,mungkin juga tersa nak terjun bangunan...tapi naseb baik aku ni jenis gayat kan...xde la berhajat nak terjun bangunan..hee..

Lets proceed!!

Sabtu lepas aku dengan jaya nye menyertai festival sukan..mane tempat  ha??? mane ag kalo bukan Kompleks Sukan Upm... sape je yg ade?? hahaha..anjuran sendiri,mesti ahh geng snirik yg join kan? haha...banyak gak acara padang,,malas ahhh,,, itam makk,,,haha tetibe,,, xde la actually xde mase..mane nak kejar asemen sensei meran/sensei rajan/sensei hamir...mak aihhhh!!

Back to the topic..
game  ni memang best,, sape yg penah main badminton? mesti sume tak penah kan? x agak2...
meh nak cite serba sedikit...game ni kalo nak main kene ade racket n shuttle cock...tapi yang penting kemahiran dan strategi menewaskan lawan...ade formula gak tau,,,bukan takat ingan korang tough lagi fit akan dapat men badminton,,strategi tuh penting!!


Aku xnak cakap manyak laa,,,sebab aku antara yang menang ..yupp..menanggung kekalahan,,,hahaha...buek malu jer bercerita derr!!
ape ade kesah,,,ni blog aku kan?? xpuas ati angkat tangan lagi sekalik!!
hahaha...

paneh jer ati ni...blog aku xle upload gambo...nape eh?? xkan majok kott?

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...