16 February 2010

Gerik venture...

aha...da lame da meng "updated" blog terchenta neii...
this tyme aku nak share sal trip ke gerik...ke rumah si inspektor ady...emm...kat ipd gerik... boring shialll... ye r kt situ ape ade...tade pape..
huhu...
xpe2 aku g sane tok tulun kawan baik aku merangkap adik beradik dah...since kecik lagi kwn nyer... hemmm... berdentum gak enjin evo tuh aku asak...mau x nye jalan bukit pon taram...kete sedap...mau x nye tekan 120-140km/j tup tap da sampai...amek mase 3 jam jer dari gerik ke bumi serambi mekah nii...
huhu...kecut perot gak coz xbese ngan jalan bnjaran titwangsa tuh...mau x nye asek selekoh tajam jer...

lam kete lak asek kene ting tong ngan si ady tuh...
ane x nye..kete baru die aku dah lanyak..buat tu kne tego...buat ni kene tego...
har2 just ignorant,,kan...

gambar mmg aku ade snap...tp x sempat nak share for tis time...
nnt aku mengedate later kayh !!!

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...