23 February 2010

HYE CIK ADIK LEY KENAL!

ahhahaha...entri kali nie sal ngorat la pulok,,,hahaha..giler babas..
aku ngorat awek ane lak? chettt~ slalu awek jer ngorat aku..hek3 perasan sengal!!
btw sape awek aku ushar tuh,,huhu...
tade laaa... bikin havoc jerp!! ;)

tadi jumpe scoolmate aka bff,,,citi yang kiut miut,,,huhu,,,jumpe die kat paking...tym aku tunggu akak aku kat stationary,,aku dok jer lam kete,,sambil karok lagu ntah pape...sempat gak 2 3 lagu aku hancur kan...heheheh...pastu terpandang side mirror belah kanan... cam kenal...sape eh!!
hemm..piki punyo piki baru laa ingat.siti Nurlihaniza uponye...yeppp tu mmmg name betol die...mungkin parent die minat siti or mulka dia tym baby mirip siti...no kumen!!!
huh...pape pon bukan nak cakap sal Siti kayh!!!

hahahaha,,,best siott...sempat aku hantar siti neh balik umah die...xjauh dari bandar,,,dan meninggalkan my sis kat stationary...heheh!!
lam kete borak panjang gak,,bape panjang xde laa 10 km...about 10minute kott..
goshhh cepat jer sampai...
hahaha,,,anto tunang org kat depan umah?
aiyarrkkk...
sob2,,,huhuh,,,xpe niat baik kan siti...
neway aku kne attend wedding dia tis june ;)

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...