08 August 2010

Bila Lensa Turut Berbicara

Hahahaha,,gile kentang..itu yang dapat aku luahkan...mana taknye..TPU ajak aku outing sunrise di kala 12malam..har2..secara mengejut lak tuu,,aku on saje,,demi mencari ilmu dan dah lame xbermesra dgn my roxy..heheh.,, So aku called arif tok ajak join skali..

Yeahh..6 am,lepas solat subuh kitorang gerak ke tempat kejadian,,wahh!! sebenarnya agak lewat untuk sampai Ke pantai Cahaya Bulan.. Semua dah terpacak menunggu kitorang..cam Vip kene buang daerah jer rase..Semua dah pacakkan tripod  memasing dan sudah mula menembak..haha,,tapi menembak pakai shutter ;)

Almost 2hours i was there!! sangat puass,,puass sangatt,,
Hahahaha..one thing I will not forget is about Tpu..bhahahah- sape nak blaja buat bunga menggunakan duet Rm1... aku dah blaja,,,siap tau duit palsu ke takk!! memang siakk...

gambar pade hari tersebut ;)

Sunrise at Pantai Cahaya bulan 6.45 am

Uhh..like tis pix damn much!
Tpu feat sony a200

Pasar Besar Siti Khadijah Kota Bharu
Satu-satunya jam yang tercorot di pasar Siti Khadijah
Hahahaha..who is the owner?
Antara Mereka Yang Join..aku jer xde lam gambar,,waka waka..xmo ngaku gambo sniri...



Lesson of  This topic : belajar dan terus belajar..

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...