29 June 2010

Cerita Kawen..

Has long been on the wall I do not vandalize this blog .. haha .. sory guys, I just do some changes in this space .. the people who always spy on my blog will be aware of this .. o_0"

yeah .. back on topic ..
actually banyak kenangan semasa aku buat job wedding.. ye lah dari segi cerita aku sendiri,masalah pengantin,makanan,..yang paling best..yeahh food poison!!
Hari bahagia memang menjadi impian semua kan? tipu laa kalo ade yang cakap " i dont want to marriage" kalo ade cek mental anda-..

Hemm.. the best among da the best story yang aku nak share kat sini adalah pasal the groom has not on the day..haaa...surprised jugak aku... segala sudah cukup..alih2 penganti lelaki tiada di tempat kejadian..hahaha..rupenye die awal2 dah cabut.. mengikut maklumat pengantin perempuan,si dia terpaksa menghantar mak n ayah die..atas permintaan mak mertua nye,,haha..sanding sorang lla customer aku..sape dia? biar;ah rahsia... story tuh akan tetap utuh dalam ingatan aku,,, yeahh..back on the story.. hampir beberapa jam kemudian si pengantin datang dgn penuh senyuman yang bisa meruntum kemarahan si pengatin perempuan..in other word" isteri terchenta" hehe.. err..aku x salah..aku hanya kameraman upahan!!  ...so ape yang berlaku antara mereka xpyh la aku xplen ehh- o_0"

Antara gambar aku masa bekerja!! 

yeahh,,chill...


 u guys just look at me o_0"


im the wedding photographer.. so when my turn to? hee..

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...