30 June 2010

Kawen Lagi...

Actually Aku ade banyak gambar yang nak di share..tapi aku terpaksa publish yang original kat sini kerena aku nga ada masa untuk mengedit nye,, aku hanya edit customer pictha saje o_0"

hemm..aku selalu gak ikot brade ariff nih..beria aku pangil die abang,,cett,,same umo da..ahah!! Ariff nie low profile skett ..pendiam..tapi banyak skill !! cayo ahh! sepanjang bulan orang mengawan "kawen" aku ade ah jadi asisstant (Ap) ariff neh..kutip pengalaman,,, die pon mmg x kedek ilmu..
Makin aku tgk skill die makin aku sedar yang aku hanye basic saje dalam bidang neii..tapi akan aku usahakan dengan gegeh!! haih...

So lets enjoy my pix..

  Bilik Chantek..Tilam Baru..baru lah semangat,,power pon mesti la up!! haha...



pelamin raja sehari dua..hari ketiga dah bukak!! ye ahh..sewa puye beb..

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...