05 June 2010

gathering!!


Sempoi.. tu je yang aku dapat konklusikan pasal gath3.. Yeah dah seminggu meninggalkan saat2 sengal bersama tapi kesannya…huuuaaaaa aku nak g gath lagiiiiiii…..siyes best giler..rugi yang x g.. 3hari 2malam kat sane memang havoc walopon aktiviti xde r banyak sangat kan..


Start from 28may till 30 may..antara yang paling besh adalah hari sukanneka ..hahah sukan yang beraneka..tarek tali,terompah gajah,kaki hantu.. tapi yang aku kuciwa ,grup “ORANGE” kene bubar tanpa aku tau sebabnye,,balik gath baru tau,,huahuahuha..xpe ah sebab ajim demam kan.. lau sebab lain..siap ko epit..hahaha.. since ORANGE adelah salah 1 grup lelaki hebat dan amat bertuah sebab ade aku..hahaha.. pastu tarik tali antara aku.ajim.dann melawan geng ehemm,,,xyah cakap ahh agak tabuley blahh..hahah..ktorang tepakse bagi kemenangan kat geng yan..pana..jannah..dak in.. alah..lau dorang kalah agak kesian kan.. ekekekeke ;)

Volleyball?? Memang sukan kesukaan aku…sampai balik umah.tengok gambo2 baru aku perasan..goshh..kulit aku hangus tebakar dek “sunburn”.. korang cane???

Pasal kerenah masing2 memang tabuley blahh..tapi aku ade geng yang meminati photographer..ikki,ajis.. dann..haha,,antara 3 neh Dann yang paling kreatif kott..tanpa Dslr pon beliau asek Tanya pasal dslr..emm..suh beli xmo..hampess…tapi gambar dari kamera die not bad..teruskan usaha bro..

Emm…harap kesengalan dalam persahabatan ini akan berterusan!!

2 comments:

  1. trimas incik sponsor~

    ReplyDelete
  2. elehhh...kunun bagi kemenangan.....kalah tetap kalah..
    jgn berdolak dalik...

    ReplyDelete

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...