19 December 2008

Cerita Seluar Dalam

Ahahahaha...Geli siot tp nie kenyataan yg benar2 berlaku..hee,sbnrnye smlm kua minum ngan sorang mmber nei,sape dia xperlulah aku gtaw eh,ngee.. sume topic di bukaknye..pastu kan dia ckp" eiman aku nak citer something,ko jgn gelak lak"..emmm ingat ke ape da..
dia ckp, hrtu mak dia panggil dengan nada menjerit spt ade kbakaran,time tu dia ngan tido...cepat2 la di bangkit..haha..mak dia suh g beli brg dapor daaa... dia yg berseluar pendek tros capai jeans yg bersidai belakang pintu..time kat tesco kan..hahahahahahaaaa....sampai pecah perut aku ketawa"xingat dunia"..dia rase ade benda tersangkut kat buku lali dia,dia jengok la kat bwh..rupanya seluar dalam dia yg tersangkut...betapa merah padam muka nye..hahaha.."patot r org pandang aku semacam jer,,adohaiii cam nak sorok muka dlm peti ais jer"
nie la benda yg berlaku tnpa kita sedar eh..lawak lak tuu..
so korang yg pakai underwear tuh watchout eh..jgn men taruk jer rata2...dalam seluar pon boley selit..pelik aku!!
aku xpe r bakai boxer..maskulin katekan..~lalalala

1 comment:

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...