27 December 2008

Geng 87' & Trick Nia

Aku yang 1st sampai kat Larkin tao,ngan penuh semangat jiwe rage gtu..pastu jumpa aziera ngan member dia...sementara tunggu capiqa,we all borak2 la kat Mcd..ops kwsn mcd jer..hehe
Pastu Capiqa dtg..nak tao x..kat Parking lot,kete capiqa kene langgar dgn gaya manje ala2 bumper kiss ;)..
nak explanation yang detail kene r tanya capiqa..malas nak stori..hee..
Pastu g jumpe ben,aien kat Restoren Singgah Selalu...

Tu cite yang 1st.. sbnrnye v oll kumpul kat sane ade sebab..hermm.. nak attend Nia nye majlis kawen.. lalalaal- la sangatttt....xtau la cane..yan yang inform kat aku..aku terus on..tapi yan xg time tu sbb ade class..
so yang confirm..Hanya kami!!!
Tapi ade 1 mistake la.. semua dah terpikir cemana Nia kawen sbb kt kwsn umah die tade khemah ataupon scenery org wat majlis kawen??
aku kol Nia xtau berapa puloh kali..kalo Mxs send info aku ase penuh inbox Nia..tu baru aku,,,xtermasok cap..ben..aziera nagna ain lagik.. huh!!
sampai skg aku tatau ape yang terjadik...
nia pon tade bagi penjelasan..


so.. dengan tak tau ape dan entah ape2..
kitorang wat plan ke2...lepak bersama2..besh gak..time tuh kitorang g tengok wayang kat jusco tebrau..makan2... gosip2..etc..
whoops!! hampir lewat malam...errr- tiket balik melaka aku xbli agikkk..aiggggoooo-
so aku menumpangkan diri aku kat umah Ben..hahaha,,sian die..aku tido kat tilam..die tido kat lantai!!! errr...


sebahagian gambo time kat johor..




"Port Pertama Kami"

"Warna-Warni Itu Kami"

"Ben Mula Menarik Perhatian Capiqa"


"Masam jek cik adik?"

"Aziera Bermata Kuyu"


"Kecik...Tapi..mak oiii..makan manyak"

"Capiqa x Pueh Ati"

"Ben Nak Challenge Aien"

"No Pitcha plss"


"Mane Aku?"


"Gambar Yang Senget..Same mcm Dak 87's"


" Cube Teka ape yang Berlaku,yang nyata ianya bukan kempen Pilihanraya"
"Ben Nga Lalok"
"Sebelom histeria Kat Panggung Jusco Tebrau"



Nota kaki : kecewa Tapi ade kegembiraan..

3 comments:

  1. ahhhh!!!!
    nape ayan ase jelestgk gmbo2 korg????

    g layan histeria ke??

    ReplyDelete
  2. hehe aku x pasan lak entry ko nih.anyway best r tu jejalan jb..:p t jln ngn aku lak k wyg time:p

    ReplyDelete
  3. trimas eiman 4 da treat! yummy~~~

    tapi agak hampeh korang pilih histeria tanpa belas kasihan terhadap beta. huh!

    ReplyDelete

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...