13 June 2009

Ceritera Hidupku...



Emm..End of Tis Month Aku Akan meninggalkan Jabatan Pertanian Negeri Kelantan dengan jaya nyer,..huhu..hurayyy..da abess pract..Tp 1 week after that kne dtg ag menyiapkan laporan tok passup..hermm..harapan aku tok join gathering 87's hancuss..nak bg cnfmation kat Capiqa n the geng lak..lain jd nyer,,,cam 1st gathering..tup2 aku lak xg..segala maki hamun aku dapat..hhhhhhhhihiihi..
pape pon pract kat jabatan neii mmg best.banyak la kenangan...
emm..sedar x sedar dah hampir 4bln aku kat sini kan...

4 comments:

  1. beta tak termasuk dalam golongan memaki hamun itu. oke? haha..

    *tapi geram tetap ada xD*

    ReplyDelete
  2. salam...
    kira pengalamn terindah gak la kan

    ReplyDelete
  3. hhahaa...ade dapat awek tak..??? ^.^ hihi

    ReplyDelete

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...