21 June 2009

Selamat Hari Bapa!!




Emm..hari nie 21 June adalah Hari Bapa ...Ape ade pade ayah aku??..ayah aku nie unpredictable..
Kalau di tanya pe yg aku x leh lupa pasal ayah aku??ni dia....

1. Aku ingat lagi..Walopon aku selalu kene rotan time kecik..tp aku tao aku wat salah..em xg ngaji quran,kacau akak2..tp ayah syg aku.

2. Aku ingat lagi..ayh pernah pesan nnt besar jgn jd mcm ayah..jadi macam org yg aku nak jadi..ayah xtao yg aku nak jadi macam die..die lar hero kami..

3.Aku ingat lagi..ape yg aku nak selalu ayah tunaikan..aku nak basikal bmx?aku nak game boy,aku nak arnab pelihara,,aku nak itu..aku nak ini..sume ayah tunaikan..tp knp mase tu aku x pikir macam mak aku cakap..sian ayah..sian akak..cube jgn ikot memember..cakapmak betull.xsume member adalah baik n usefull..

4.Aku ingat lagi..aku pernah ade aquarium..tp ayah terlanggar sampai pecah...aku mrajok xnak g skolah..esknye ayh belikan aku aquarum yg lagi besar..mak hanye geleng kepala..

5.Aku ingat lagi..ayah cakap lau aku dapat well result on my spm..ayh nak adiahkan moto..tapi aku xnak..aku nak komputer...so aku dapat komputer..

6.Aku ingat lagi..aku pernah gagal dalam exam..ayah lebih tahu...ayah tetap bg aku semangat..aku tahu ayah terluka..

7.Aku ingat lagi..aku pernah cakap yang aku sayangkan ayah..no one can replace him..untill now i do love him..thanx dad!!!!

Tu lar sedikit sebanyak ape yang aku ingat pasal ayah aku..sape2 jer yg dah bace entri nie jgn lupe copy n describe ape yang korang ingat pasal ayah korang ea!!!

4 comments:

  1. salam...

    1stly congrate coz dah abis dah study..maknanya dah lama lah kita kenal since study kau iutm sampai sekarang kan hehhe...

    2nd syok baca pasal father's day tu walaupun pic tu mcm kenal wakakaka

    ReplyDelete
  2. a'ah..epy bapak dayrizz (bapak ayam) huhuhu..

    ReplyDelete
  3. ahaxs..kantoi lak...ekceli copy from ur blog la...hehehehehehhe...
    emm..tu la da lame kan kite knl..mengenali bro adlh best!!

    ReplyDelete

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...