01 June 2009

Masalah!!


Huh..masalah!!! nape ler... aku tao aku ensem+kachak+bergaya= perasaan!! hohoho..


emm..just ignore dat.. lg pon aku tak mo pikir benda yang melalut tu ag!!

sbnrnye ati aku luluh hampa peringkat..huh..xpat nak cer..

ape yg berlaku smlm bkn yg 1st tp da biasa =(

aku,mmg xlari ngan masalah..tp kali nie bkn aku yg cari masalah..eiii,nape manusia nei bodoh sngt..sng2 nak drag org len dlm mslh dorunk.. dia pk prasaan dia yang sehebat setan tu jer nak di jaga!! tp lepas kene basuh tao lak angkat bontot cari tukang cucuk tu..budak hingusan..

bkn men brani dtg bilik org..nak serang2...eiii kalo ko nak tao.. 1by 1 ler..tp aku tao ko xkan bace bnda alah nii.ko buta it..hik3..terlebih sudaa..

sian ecah..budak baek tp dpt pakwe muke pecah rumah.kalo muke pecah rumah tp perangai ok xpe..nie perangai lebih dari firaun...da la bodoh!!!!!!!!!

kau memang bodoh!!!! ko da berjaya buat aku benci ko.. dan fakta itu xkan berubah selagi ati aku xle terima psl nie!!!


ape pon lets gone by gone..ko mampus la ngan otak ko yang sewel tuh!!!


Aku kat opis nie pon amai yg ckp aku mudy..tp aku xrase cam tu pon..

emmm..muka aku mudy ker??

2 comments:

  1. hua cian..rileks2 k..pape pon comei je die sknag haha larikk

    ReplyDelete
  2. hey, relax saje. teruskan hidup cam bese sbb org2 camtu memang wujud. sesekali ignorant itu perlu.

    kamu adalah kamu. dan kamu oke saja pada beta. x kenal maka x cinta. dah kenal x mesti bercinta, oke?

    chill! ^_^

    ReplyDelete

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...