11 June 2009

Tag By Flora!!

1)Bekas kekasih saya adalah..
** which one ea?yg kat mexico ke,usa ker..indon..


2)Saya sedang mendengar..
** Doy by Kangen Band..

3)Mungkin saya patut..
** Think for onward..

4)Saya suka..
** idop tanpa masalah..

5)Sahabat-sahabat saya...
** Ade yang ok..ade yg sengall.....

6)Saya tak paham..
** Nape idop nei susah...nape ade yag suke cari masalah??..

7)Saya kehilangan..
** ilang ape ea?xde kott..

8)Ramai yang berkata..
** xramai jugak..tp once jumpe old frens mesti tnye "ko kje ape"..huh!!..

10)Cinta itu adalah..
** Entah..yang rase baru faham..buat ape bercinta kalo untuk sementara kan..so perasaan yang sementara susah nak di describe..am i right??..

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
** Tunggu bus ker?hehehehe..

12)Saya akan cuba..
** Bayo wet ptptn..hahahaha..manyak wess!!

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
** Selamanya adlah segalanya di mana bermula dan berahkirnya..xkira indah atau x..just do for your best..chaiyokk....

14)Telefon bimbit saya..
** ade 2..nak tao yang mane 1??..

15)Bile saya terjaga..
** Saye kene mandi..kene solat..kene teruskan idop neii..

16)Saya paling meluat..
** Bila manusia membawa karekteryg menjijikkan..

17)Pesta/parti adalah..
** Besh3.. i like..

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
** Hamster..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
** 18-20..mmg besh!!!

20)Hari ini..
** Boriink sngt2..ptg kang nak g workshop..tuka minyak itam my scoot,,nak ikot?..

21)Malam ini saya akan..
** Jadi Cicakman..wakakakkaka =)..

22)Esok pula saya akan..
** Bercuti..so balik umah!!!..

23)Saya betul2 inginkan..
** Idop bahagia di samping...ehemmm..tapi xde yang nak..cane ea?hahaha...

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
** Ya Allah ensem nye aku..hahahaha!!

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
** Dok umah ag best,,xabes wettt...

26)Makanan barat atau jepun..
** Timuran..nak2 masakan mak aku(ayam masak merah 1)!!!




27)Bilik yang terang atau gelap..
** Same gan Flo..suke gelap..bile gelap..kite pon gelap..bile kite gelap org x nampak ape kite buat..ape kita rase..u lah idop..kadang2 kite kne sembunyi perasaan kita..emmm...

28)Makanan segera adalah..
** Kopok segera!!


29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
** Xpe dah biasa..

30)Siapa yang anda ingin tag..

** To all viewers..yang singgah2 tu jemput la copy tag ini yer!!

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...