21 July 2010

I-City

Salam..

Ape khabar peminatku semua? yang oke sile angkat tangan,,huhu...masalah utama, aku ni artis ke nak ade peminat segala? hahaha... emmmm..agaknye bile last korang jenguk2 blog aku ehh? pade top stalking tue thnx sebab sudi menjenguk dan meninggalkan komen2 positif..yeahh untuk peningkatan prestasi..

Btw,,aku kat sini nak share something ngan korang...kan sharing is caring...hehe..Aku rase pict ni dah lame x lame jugak..dalam ujung bulan lepas..tu pon kalao x silap,well..

FYI, esoknye aku ade interbiu kat Selayang...bukan nak prepare,tapi asek jalan jer,,sampai kol 4 pagi lak tuhh,,hampess tol tukang bawak aku..safwan.. balik umah kol 4 pagi then prepare baju,dokumen segala tok interview esok  nye kat Fama Point,, lepas tu ade la tido skett,,harrr amek kaw aku overslept sampai 7pagi..patutnye aku bangun kol6..yela nak bersiap..sarapan bagai..tup..tap..tup ..tap..dah 8.30...patutnye aku smapai kol8am...adeiii im late...bile dah lambat,,,cuak,,blur,,kesah sume ade,,,seb baik belom mula,,,heee,,,selamat laa aku time tu,,,

Dup,,,dap,,,dup...dap!!!!
Sampai aku nye turn...so bermula la sesi interbiu..ape isi interbiu??? xyah la citer,,,hahahaha...sengal...
Ni gambar sekitar I city..











Lesson Of The Story : Tepati Masa ;)

1 comment:

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...