02 July 2010

p l a y b o y

"salam...awk.....hmmmm....sy nk cakap ckit nih.....ni antara sy ngn awk......sy bkn pe....sy rasa awk ni terlalu sosial la.....sori to say, sy rasa meluat la tgk gmbr2 awk ngn pmpn2.....amik gmbr dekat2.....leh x jgn duk tukar2 pmpn, sy tau tu sume kawan awk, tp jg la batas2 pergaulan tu.....sy dah rs awk ni mcm playboy.......sori kata2 sy ni pedas tp tu lah, sy rs mnympah la laki gtu...sori to say.. "
(via facebook)



 hemmm...awak kita baru jer kenal..selama kita kenal ade awak betol2 mengenali saya?awak begitu cepat menilai saya?saya playboy?xpenah kott,,saya masih ingat..xde la sampai berdozen saya nye koleksi awek.. well..kita pon memang kene mencari jodoh kita sendiri..awak kan pakar dalam agama?? memang la jodoh tu macam ajal dan maut,,akan datang dengan izin allah,,tapi kita xkan dapat jodoh tanpa berusaha,, please im a men!! this is human being..kott?

Untuk pengetahuan semua,,ni je yg aku ley share sbb lain nye lagi merapu...
emm..aku telah di sapa melalui facebook sejak kebelakangan nie,,sejak akhir2 ni...ramai add aku..im just make it confirm as frenx.adekah aku yang bersalah??



 "Its kill me hardly"


 "lets settle with is..hahaha"

Lesson of da story : Boleh menegur..tapi be a professional...

1 comment:

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...