18 July 2010

Outing II

Kali nie aku nak bercerita pasal klik-klik outing bersama photographer,,,alangkah keciknye aku kalau nak di bandingkan dengan mereka-mereka semua tu...sume berbadan besar,,hahaha..takde laa,,bakat dorang besar,dorang lebih berpengalaman...Kredit to Topeng Perak Unmasked "TPU" atas segala jemputan... ape pun aku kne berterima kasih kepada arif dulu,,sebab dia aku dah sampai ke tahap ini..walau bukan tahap yang boleh di banggakan sangat,tapi aku syukur dengan perkembangan yang  ini.. nie adalah gambar sekitar outing ke-2..mesti korang tertanya-tanya mane gambo outing yang pertama kan? jawapan nye,malu tahap senduk aku nak g tau..hahaha...aku xbwk memori kad time outing yang pertama di Euro Fun Park...meleleh air liur tgk gambar dorang,,,hahaha...

Outing II sekitar pesta wau peringkat kebangsaan di sekitar pantai irama...banyak yang join sbb antarabangsa punye ..kan? So,aku ngan ariff agak lambat sampai ke sana bukan di sebabkan jalan jem..tapi disebabkan sesat..hahah...name je dok klantan..tapi jalan ke sane hampess xtau!! then..bile sampai sane banyak yang di kongsi dan di snap..pehh...its cant describe by word ttg ape yang aku rasa semasa di sana,. lets join the moment ;)














 

Barisan otai yang memang Otai.....






Lesson Of The Lesson : Kejayaan Akan Lebih Bermakna Dengan Usaha Sediri

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...