03 May 2010

Aku Sering Di Uji

Ya Allah.. cukup kuat cubaan yang Dikau berikan..mana salah silap aku sampai almost of my friend slalu ambil kesempatan terhadap kebaikan aku...ape kelemahan aku sehingga sering di lakukam begitu??
aku cukup DOWN!!!!!!

Maaf entri kali ini mungkin cukop untuk buat aku menitiskan air mata..tapi aku still on cool..bukan sebab ego seorang lelaki tapi di sebabkan aku selalu di perlakukan begini...kenapa susah untuk mencari sahabat yang sejati..memang aku mempunyai kawan..tapi "hanya sekadar kawan"
kawan yang selalu berlawan dan kawan yang selalu menghabiskan masa bersama di hujung minggu..kawan yang selalu ada ketika aku bergembira..hah..mungkinkan dunia kini sudah kepupusan manusia berhati mulia?? sedangkan aku sendiri bukan tersangat mulia kerana aku tidak tega menilai diri sendiri...aku berserah kepada Mu wahai Tuhan Yang Maha mengetahui....;(

7 comments:

  1. chill beb! ^.^

    p.s: dinda kan masih ada. hik~

    ReplyDelete
  2. errm...y my hunn..???sound so sad...y..??

    ReplyDelete
  3. sob.. sob.. saya juga sering diperlakukan begitu.. tapi aggp saje itu dugaan Ilahi, sgbai tnda Dia sentiasa mengingati kite :)

    ReplyDelete
  4. cap: trimas babe ;)

    eila: blushing ;p

    Bicara KAsih : Tengs..tabahlah kite mengarungi nyer ;p sob..sob..

    ReplyDelete
  5. Sedey dowh baca post ko...

    ReplyDelete
  6. Nia: xyah taching2..chill ;)

    ReplyDelete

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...