10 May 2010

My Leisure Trip ;)


Location : highway Kb
Time : Arround 12-1 am

Story To Share ;

Huh,,agak menakotkan,,,,huaaaa...tapi kena gak percaya kan.. mesti korang blurr dgn ape yang aku merepek ni...kan? cite nye begini...member aku,ady ajak kua minum tgh mlm2 buta..eh nice wut,,lagi pon dah lame x membujang dgn member aku yang sorang tuh..lagipon aku di belanje!! hahaha...

haiss,,,dah lari dari tajuk sikett..gini citer nye...

eeiii,,aku di "usik" bukan di raba..di belai mahupun ape2...just facing je laa... nak jadikan cite bace skrip yang telah di adaptasi dari cerita yang sebenar2 nye ;)

Semasa perjalanan pulang selepas melantak kuew teaw goreng+apple jus..

Aku : weh port highway neh best gak..cer slow..aku nak try mode roxy aku!!

Ady: roxy? ape kebenda wey..anak pakcik tahir seberang laut ker?

Aku: Ala..Awek baru aku yang tiada tandingan nii la ( sambil menunjukkan kamera aku)

Ady : Chaiss..nama xle blaa.. nak stop mae nih..

Aku :  Aaaa kat depan tu cam bess jer..lighting pon oke...

Ady : suko ati  &*^%$^ ( memperlahankan evo3 beliau)

Aku : haha..ilek bro..jgn koyak mental...

Ady : hanya 5 minit..aku nak balik tido~

Aku : ( menggunakan masa sebaik mungkin) ...


Plot ke 2 Semasa Di Lokasi..

Monolog Dalaman...cewah!!

Aku : " Haiss lawa siot...ala xlawa pon aku tetap kan pandang lawa as long as aku yang captured..kan..haha..pondok tepi sawah tu cam best jer..pemandangan malam..its natured..then aku adjust mode roxy to "A" then adjust skitt lighting..hem..asal xle tekan button shutter bile aku fokus kat pondok tuh..haisss...bengong nyer roxy..xkan ko dah rosak???
bile dah alihkan fokus ka area lain..oke..
aku cuba tok ke 2 kalinya shoot itu pondok...pundek!! asal bangang sngt neiii..button shutter xle tekan..huh..
then aku shoot lampu jalan ( gambar di atas).. oke saje!!
so,aku gegehkan diri dengan tanpa prasangka dan curiga tok captured gamba pondokk tuh,,,hasil nyer hampess... bulu roma aku dah pacak dah..err..mungkin segala bulu dah terpacak..bulu tekak..bulu idong,,bulu telinga..haosssss!!!
sah!!! aku dah di bangboom oleh makhluk lain~

Aku: " mod gopoh-gapah"..."weh,jom balik cepat,,jom!! "

Ady : pinga2 *&^%#@  ...nape weiii?

Aku : dah siap...

Ady: haiss...aku bagi 5 minit..x sampai 5 minit lu da siap? bagos ini tamby~

Aku : haisss..banyak cakpa pulak..aku isi kang!!

Ady : mau jail? (sambil bergerqak ke arah kereta)


Plot Dalam kereta..

Ady : wess cam ayam berak keluo tahi org jer..ape cer??

Aku : errr....tade pape...pikir mase depan ngan diana danielle jer..

Ady : hampess!!

Aku : wess..ko x rase pape ker time aku ajak balik td?? hemmm... gile ah!! seman gile pon x segila yg aku rase tadik!!

Ady : ape?

Aku : tadi..bla..bla...bla...bla....!!

Ady : err..yeke??

Aku : xkan la aku nak tipu pakcik oittt~

Ady : betul gak..lagipon dah lewat mlm kang..tempat tuh lak sunyi..memang tempat mereka!!!

Aku :*%$#!

Lesson Of Da Lesson : Jangan Pikir Hanya Kita Di Alam ini...


p/s: seram x jalan cite aku yang agak panjang lebar nih? haha..

4 comments:

  1. ~~Selamat hari ibu~~

    ..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
    ♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
    ♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
    ♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
    ♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
    ♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
    ♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
    ..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

    Ibu..
    Di saat ku melihat dunia,
    Kau tersenyum menangis gembirra,
    Tatkala ku dibesarkan,
    kau berikan segunung kasih sayang,
    Selaut belaian..
    Ibu..
    Pengorbananmu akan ku balas,
    Pengajaranmu sentiasa jadi pegangan,
    Biarpun ombak merobek dunia,
    Kau tetap ibuku yang satu.
    Salam kenalan salam persahabatan dari blog kami... moga kami mendapat respon yang baik dari blog anda....

    Salam ziarah salam muhibbah dari
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. er...anda salah post ni,,, entri ibu kat bwh laa...
    btw//nice poem..
    ;)

    ReplyDelete
  3. seram dan menyeramkan. takot! larikkk!~

    ahaha.. tapi plot ngan dialog kelakar la pakcik. yg penting, roxy maintain cun. ^_^

    ReplyDelete
  4. haissshh... nampak ape weyh..????

    ReplyDelete

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...