03 May 2010

Bersarang Lagi ;)

haisshhh...lately im so bizi..erkkk...da lame aku x update kat blog aku nii..kalo korang pengikot setia blog aku nii mst prasan about a bit changes kan...hahaha..xde ah..ikot zaman ah..dulu aku pakai background putih..skarang dah itam..legam lagi..kalah keling mahupon negro..hahah..ala berubah ke arah kebaikan..oke ape...ustazah aku slaloo sebut tuh,,tapi aku jer wat derkk..kikiki..ngok betol...
ape cer aku yg terbaru??? im married..hahaha..xde ah still single bujang terang terangan...sape nak angkat kaki !!! haixxx,,,ramai masok longkang nanti ~ huhu... nanti aku wat form..uoll isi ehh..pastu next mont ade 1 stage interview..sape yg qualified aku kol la eah..hahah..joking!!!

arrrghh...ape cer ngan my new DSlr?? haaa...nanti aku Opload gambo2 baru tu ea,,mst korang kecur liur ah..sebab tu aku xmo upload skrg,,,

"T.U.N.G.G.U "

No comments:

Post a Comment

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...