09 May 2010

Happy Mother Day's

Haaa...hepi mothers day..yer..hari ni 09/05/2010 merupakan hari ibu sedunia..So,kite yang masih ade ibu secara am nya haruslah meraikan perayaan ini..cukuplah sebagai ingatan dan kasih sayang yang saling tak tumpah yang telah ibu kita bagi kat kita,,
So lets talk about my mum..

♥ Nama : Azizah Lee Bt Ismail Lee
♥  Status: Marrried To Ya'acob Bin Harun ( Da best Father i have)
♥  Umur : 54 tahun ( awek muda)
♥ Minuman Kegemaran : Tea "0" (manis2)
♥  Makanan kegemaran : Nasi beriani,gulai kawah,nasi ayam...

♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Mak aku nie mmg besh..sempoi..tapi dia selalu jer x sependapat ngan aku..hah..memang!! mungkin sebab die pompuan n aku laki... so,pape pon aku mesti refer to my rawk dad..yer,,Ayah aku sangat memahami aku!!
Whatever is im still love u mum!!
♥ Tanpa mak siapa abang!
♥ Tanpa Mak Yang Lawa..siapalah abang yang hensem ni
( miahahaha..bapak prasantan!! )
♥ Tanpa Mak Yang Pandai Masak Ayam masak pedas fevret abg..mungkin makanan tuh xkan menjadi fevret  abg!!
♥ Tanpa Mak yang banyak bagi nasihat..mungkin abg bukan abg yang sekarang..
♥ Tanpa Mak yang menyayangi abang dan adik beradik yang lain Siapalah kami!!
♥  Tanpa Mak yang banyak menegur salah silap abang..mungkin abg anggap abg selalu betul dalam segalanya
♥  Tanpa Mak Jugak,siapalah abg di zaman kecil2..muda mudi dulu kan..abg selalu nak baju otromen..superman..semua nak uptodate..macam2 kaler mak belikan..abg sangat suka..lagi2 bila akak2 sekalian jeles..semua itu kenangan mak..... abg sayang mak!!!!!!!





Mother's Day .. I love my mother!





2 comments:

  1. kakak sayang mak juga. hikhik~

    p.s: nak gak ayam masak pedas itew~

    ReplyDelete
  2. zaman mude mudi dulu? mknenye skang dh tue ek? alhamdulillah,sedar upenye,hehehe
    :P

    ReplyDelete

Thanks For The Comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

its finallly reveal...